در حال حاضر معنی تازه ای در مبانی نظری مدیریت نهادینه شده است که از آن به بلوغ سازمانی تعریف می‌کنند. مدیریت به پیامد ها و نتایجی اشاره دارد که با تحقق آن سازمان ها به اهداف خود دست می یابند .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
27 صفحه
کد:
707 mb


فهرست مطالب:

پزوهش زیر در مورد بلوغ سازمانی می باشد .و شامل : مفهوم بلوغ، دیدگاه چرخه حیات، رویکردهای سنجش بلوغ، رویکردهای بلوغ سازمان از دیدگاه پژوهشگران مختلف، رویکرد فرآیندگرا، نگرش نظام مند، منابع انسانی، مسئولیت های اجتماعی سازمان، رضایت ذینفعان، قابلیت های رهبری و مدیریتی، راهبردهای مناسب مشارکتی، استفاده از سامانه های مدیریتی، یادگیری، بهبود و ارزش آفرینی، مدیریت کیفیت محصول، نتایج عملکرد پایدار، مدل بلوغ قابلیت‌های منابع انسانی، پیشینه تحقیق، تحقیقات انجام شده خارجی، تحقیقات انجام شده داخلی، منابع فارسی، منابع غیر فارسی،


توضیحات:

در حال حاضر معنی تازه ای در مبانی نظری مدیریت نهادینه شده است که از آن به بلوغ سازمانی تعریف می‌کنند. مدیریت به پیامد ها و نتایجی اشاره دارد که با تحقق آن سازمان¬ها به اهداف خود دست می یابند . چرخه حیات به یک نظام تغییر قابل بهره مندی اشاره می کند. دو پیامد برای به وجود امدن و به کار گرفتن مدل های بلوغ به وجود آمده است. يك هدف ارزش های ویژه ای را توصیف مي‌کند كه براي به انجام رسیدن هدف هر زمينه شرایطی بايد وجود داشته باشد. تعهدات اجرايي. تعهدات اجرايي مراحلی را توصيف مي‌كنند كه سازمان بايد انجام دهد تا اعتماد حاصل شود كه فعاليت‌هاي مفید يك زمينه راه کاری ايجاد شده‌اند و پیوسته و پايدار خواهند بود.