از هم گسیختگی اعضای خانواده درمقابل فشارها و مشکلات مختلف زندگی،محققان و روانشناسان را در سال های اخیر به پژوهش سلامت روانی وموضوعات وابسته به آن برانداخته است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
27 صفحه
کد:
696 mb


فهرست مطالب:

پژوهش رو به رو درباره سلامت عمومی می باشد . و شامل : توصیف وتعریف سلامت عمومی، اهمیت سلامت، دیدگاه های مختلف درباره سلامت عمومی، دیدگاه زیستی روانی اجتماعی، دیدگاه فراخنای زندگی(طول عمر)، مکتب زیست گرایی، مکتب روان تحلیل گری، دیدگاه آلفرد آدلر، دیدگاه اریک اریکسون، دیدگاه اریک فروم، دیدگاه کارل یونگ، مکتب انسان گرا، مکتب رفتار گرایی، مکتب هستی گرایی، مکتب شناختی، تحقیقات انجام شده داخلی وخارجی، تحقیقات داخلی، تحقیقات خارجی، فهرست منابع، منابع فارسی، منابع انگلیسی.


توضیحات:

از هم گسیختگی اعضای خانواده درمقابل فشارها ومشکلات مختلف زندگی،محققان و روانشناسان را در سال های اخیر به پژوهش سلامت روانی وموضوعات وابسته به آن برانداخته است. به طوراساسی روان شناسان براین باورند سلامت روانی وقتی وجود دارد که انسان رفتاری شایسته ومناسبی با جامعه خویش داشته باشد.ا.بعاد جسمی که مهم ترین بعد سلامتی است که نسبت به موضوعات دیگر سلامتی می توان آن را مد نظر قرار داد . از دید روانی درمان سلامت روانی نسبت به سلامت جسمی دشوارتر خواهد بود. یکی از مشکلات عمده بیماریهاومشکلات روانی وعواقب جسمی واجتماعی آن حس پوچی،ناامیدی وشکست روحی است که نشات گرفته ازدوری مذهب و ایمان در افراد می باشد