سازماندهی با دید مشتری محوری از اهداف CRM مي‌باشد. CRM به طور ساده به رابطه ی بین مشتری و سازمان مي‌پردازد و بر فعالیت‌های شناسایی، جذب و نگهداری مشتریان تأکید جدی دارد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


فهرست عناوین:
مديريت ارتباط با مشتري (CRM)
مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری (ECRM)
تاریخچه و تعریف مدیریت ارتباط با مشتری و انواع آن
انواع فناوري هاي CRM
مديريت ارتباط الکترونيکي با مشتري(ECRM):
رویکردی استراتژیک به مدیریت روابط مشتری و استراتژی آن
مدیریت روابط مشتری الکترونیکی
کاربردهای مدیریت روابط مشتری
رویکردهای مختلف بر CRM
منافع و مزایای حاصل از ارتباط با مشتری و دامها و دلایل شکست در اجرای CRM
مزاياي CRM
داده کاوی و ارتباط آن با CRM
جلب مشتریان با استفاده از همزمانی زنجیره ی تأمین و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
استفاده از آگاهی و بینش مشتری و ارتباط دادن مشتریان به زنجیره تأمین و همزمانی آن
فرصت‌های فراهم شده به وسیله تجارت الکترونیکی و ارتباط آن با مشتری
E-CRM و اثرات آن بر رضایت مشتری
مهمترین اهداف هزینه ای در اجرای پروژه E-CRM
نقش فن آوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه خدمات بر روی وب
متدولوژي مديريت ارتباط با مشتري ( CRM) در کلاس جهاني مشتريان
انواع مشتري و درجه بندي نظري مشتريان
دلايل حركت سازمانها به سوي سرمايه گذاري در مديريت ارتباط با مشتري و ضرورت آن
محركهاي CRM
تغييرات سازماني در نتيجه استفاده از CRM
ساختار سازماني بازاريابي در CRM
فرآيند پياده سازي CRM
موفقيت و اثر بخشي CRM
وفاداري مشتري
پايداري رضايت مشتري
شکست پروژه هايCRM
چالشهاي اجرائي CRM
پژوهش های انجام شده در داخل و خارج از کشور
منابع فارسی
منابع لاتین


نوع فایل:

Word قابل ویرایش

تعداد صفحه:

50 صفحه

کد:

Mab646

منابع فارسی و لاتین:

دارد


بخشی از متن:

سازماندهی با دید مشتری محوری از اهداف CRM مي‌باشد. CRM به طور ساده به رابطه ی بین مشتری و سازمان مي‌پردازد و بر فعالیت‌های شناسایی، جذب و نگهداری مشتریان تأکید جدی دارد و به این نکته تأکید دارد که تمام مشتریان به صورت یکسان خلق نشده اند. CRM مشتریانی را شناسایی مي‌نماید که بهترین عکس العمل و بیشترین سود را برای شرکت به ارمغان مي‌آورند. درک درست و روشن از مشتری بسیار مهم و حیاتی است، زیرا این موضوع سازمان را قادر مي‌سازد تا سطح خدماتی که باید به مشتریان گوناگون با توجه به احتیاجات و ارزشی که برای شرکت دارند را مورد ارزیابی قرار دهند این بدان معنا نیست که خدمات برای برخی از مشتریان باید خوب و برای برخی دیگر بد در نظر گرفته شود، بلکه مي‌توان گفت که مشتریان به فراخور حال خود خدمات را دریافت کنند. زمانی که شرکت‌ها هدف خود را تعیین مي‌کنند، مشتریان خود را بررسی کرده و سعی دارند که مزایای خود را در دو حوزه ی افزایش مشارکت مشتری و توسعه روش‌های نگهداری آنان جستجو نماید. مشارکت (سهم) مشتری بستگی به درصد کالا و خدماتی دارد که او از شرکت دریافت مي‌کند. به صورت ساده مي‌توان گفت که شرکت‌ها قادرند درآمد و سود اضافی ایجاد کنند، بدون آنکه هزینه‌ای بر مشتری تحمیل نمایند. نگهداری مشتری نیز حائز اهمیت بوده و چنین استنباط مي‌شود که ابزاری بسیار ارزان و مؤثر است. شرکت به جای اینکه بدنبال مشتریان جدید باشند باید مشتریان خود را حفظ نمایند، تحقیقات نشان مي‌دهد که مشتریان دائمی در طول عمر شرکت ارزشمندند زیرا: آنها در مقایسه با مشتریان غیردائمی بیشتر خرید مي‌کنند، محصولات گران تر را نسبت به بقیه مشتریان با میل بیشتری مي‌خرند، رضایت آنها باعث ارتقای سازمان مي‌شود.


نمونه یک پیشینه:

 بررسی نقش تبلیغات اینترنتی در فرایند رفتار خرید مشتریان در لوازم خانگی مجید اسماعیل پور: استادیار دانشگاه خلیج فارس- بوشهر محبوبه قریحه: دانشجوی کارشناسی ارشد مدریت بازرگانی خلیج فارس – بوشهر چکیده هدف این مقاله بررسی نقش تبلیغات اینترنتی در فرایند خرید مشتریان در لوازم خانگی است. در تدوین مقاله حاضر از روش توصیفی ،کتابخانه ای استفاده شده است. تبلیغات اینترنتی عبارت است از ارایه و ترفیع ایده ها، کالاها وخدمات به وسیله یک قبولی معین در ازای پرداخت پول. با دقت در تعریف مذکور چهار ویژگی اصلی تبلیغ می شود١- تبلیغ در جهت ترفیع وارایه ایده ها، کالاها وخدمات بکار می رود٢- تبلیغ در ازای پرداخت وجه پول صورت می گیرد٣- تبلیغ متولی خاص دارد۴- تبلیغ غیر شخصی است بدین معنی که تبلیغات توسط فرد فروشنده به طور مستقیم در ملاقات با خریدار صورت نمی گیرد. بلکه از طریق شخص ثالث وبه وسیله رسانه های تبلیغی نظیر ، رادیو، تلویزیون انجام می شود. در این مقاله یک مدل مفهومی درمورد فرایند خرید در لوازم خانگی پرداخته است. ادبیات نظری این پژوهش از دو قسمت مبانی نظری و تحقیقات داخلی و خارجی پژوهش تقسیم شده است. در این مقاله هدف این است که فرایند خرید لوازم خانگی را با استفاده از تبلیغات اینترنتی را بررسی کند.


نمونه یک منبع:

سرفرازی ، مهرزاد ، مهدی زاده رستم ، شعبان ، (1386) ، متدلوژی ارتباط با مشتری CRM در کلاس جهانی مشتریان ، مجموعه مقالات سراسری مدیریت ، باشگاه پژوهشگران جوان ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه .