مستند فیلمی است با موضوع واقعی، که به اتفاقات دنیای پیرامون خویش، زندگی اجتماعی و مشکلات بشر امروزی می پردازد. حال و هوای مستند دهه هشتاد ایران، مصداق گفته پل روتا می باشد .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


منابع:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
60 صفحه
کد:
26 mt


قسمت هایی از این مقاله:

مستند انیمیشن

ظاهرا هنر انیمیشن با بی‌قیدی و آزادی تام و تمام‌اش هیچ سنخیتی با واقعگرائی و اهداف اجتماعی مستند ندارد و مسیر این دو هیچگاه با هم تلاقی نمی کنند‌، اما این دو گونه ی سینمایی در جاهائی به هم پیوسته و آثار برجسته‌ای پدید آورده‌اند. فیلم انیمیشن به دلیل نفوذش به درون اشیا، فرایندها، جهان درون یا جهان ذهن، در خیلی از موارد می تواند واقعیت هایی را تصویر کند که مستند های سنتی و متعارف قادر به انجام آن نیستند. انیمیشن در توصیف و تعریف سینمای مستند خیلی به ندرت مورد توجه قرار می گیرد‌. حتی بیل نیکولز در کتاب «مرزهای مبهم» که به کند و کاو در لحظات تعیین کننده‌ای می‌پردازد که در آن مرزهای متعارف آثار داستانی و غیر داستانی، و حقیقت و افسانه در هم رفته‌اند، نیم نگاهی هم به انیمیشن نمی‌اندازد و همچنین منقدین و پژوهشگران سینمای مستند به نقش تاریخی انیمیشن در بازنمائی و توضیح واقعیات ابدا توجهی نکرده اند.

اگر بتوان هدف از کاربرد انیمیشن در مستند را معادل مستند انیمیشن گرفت، تلاش وینزور مک کی در فیلم "غرق شدن کشتی لوزیتانیا" ۱۹۱۴ را می توان‌ تلاشی برای نمایش یکی از رویدادهای تلخ جنگ جهانی اول خواند که بدون شک هم انیمیشن است و هم مستند(قوکاسیان،1387: 422).

اگرچه تعداد نمونه‌های فیلم مستندی که در آن‌ها رویدادهای واقعی به شکل انیمیشن باز سازی شده باشد اندک شمار است اما دو فیلم "همسایه‌ها" ۱۹۵۳از نورمن مک لارن و "چرا بشر خلق می‌کند" ۱۹۶۸ از سائول باس، اسکار بهترین فیلم مستند را به دست آورده‌اند(هرولد،1383: 45).


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.