پروژه زیر درباره بازاریابی صادرات می باشد. و شامل: بازاریابی صادراتی- شناسایی بازار هدف- تدوین استراتژی‌های بازاریابی صادرات- آماده‌سازی ابزارهای ارتباطات بازاریابی- ترویج- ایجاد درخواست- تعهد صادراتی- ادبیات و پیشینه پژوهش و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
27 صفحه
کد:
817 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه زیر درباره بازاریابی صادرات می باشد. و شامل: بازاریابی صادراتی- شناسایی بازار هدف- تدوین استراتژی‌های بازاریابی صادرات- آماده‌سازی ابزارهای ارتباطات بازاریابی- ترویج- ایجاد درخواست- تعهد صادراتی- ادبیات و پیشینه پژوهش- پیشینه داخلی- پیشینه خارجی- فهرست منابع و مآخذ.

بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیله آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد توسعه بازاریابی از دهه 1950 و 1960 آغاز گردید، در این دوره بود که بازاریابی به عرصه کسب و کار وارد شد و به عنوان وظیفه ای که بر برنامه ریزی و توسعه تأکید می کند، در درون شرکت ها دیده شد وتا حد وظایف بالای شرکت ارتقاء یافت. اکنون که بازاریابی مورد توجه روزافزون سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی و ملّت ها قرار گرفته است و از مرحله اولیه توزیع و فروش به فلسفه ای پیچیده برای ارتباط پویای سازمان ها با بازارهایشان تبدیل شده است، اغلب شرکت های کوچک و بزرگ رفته رفته از تفاوت بین فروش و بازاریابی آگاه شده اند و در مرحله ی سازماندهی فعالیت های بازاریابی در سازمان خود هستند.

برای مطالعه متن کامل این محصول لازم است فایل آن را خریداری کنید.

راهنمای خرید آسان و مطمئن

قیمت این فایل با تخفیف ویژه:

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.