تحقیق زیر درباره کیفیت خدمات دولتی می باشد. و شامل: ابعاد کیفیت در بخش دولتی- مدل‌ مفهومی کیفیت خدمات- مدل شکاف- حفظ و نگهداری مشتری- رضایت‌مندی مشتری- بررسی پژوهش‌های انجام شده و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
32 صفحه
کد:
667 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره کیفیت خدمات دولتی می باشد. و شامل: ابعاد کیفیت در بخش دولتی- مدل‌ مفهومی کیفیت خدمات- مدل شکاف- حفظ و نگهداری مشتری- رضایت‌مندی مشتری- بررسی پژوهش‌های انجام شده- چکیده برخی از پژوهش های انجام شده در زمینه ابعاد کیفیت خدمات- منابع فارسی.

در گذشته به دلايل متعددي نظير فزوني تقاضا بر عرضه و محدود بودن رقابت در زمينه‌هاي مختلف، به خواسته‌ها و نيازهاي مشتريان توجه چنداني نمي‌شد و افراد مجبور بودند کالاها و خدمات مورد نياز خود با هر کيفيتي دريافت کنند. در سال‌هاي اخير، به علت افزايش عرضه و رقابت، سازمان‌هاي توليدي و خدماتي جهت حفظ بقا و افزايش سودآوري و سهم بازار خويش مجبور به ارائه کالاها و خدماتي متنوع‌تر، با کيفيت‌تر و متناسب با خواسته‌ها، تمايلات و سليقه‌هاي مشتريان شدند. از سويي ديگر، آگاهي مشتريان از کالاها و خدمات نيز افزايش يافته و با افزايش تعداد رقبا، ديگر پذيراي هرنوع کالا و خدمتي نمي‌باشند. مشتريان امروزي بدنبال محصولي مي‌باشند که به بهترين وجه نيازها، خواسته‌ها، سليقه‌ها و انتظارات آن‌ها را برآورده سازد و از کيفيت و قيمت مناسبي نيز برخوردار باشد. از اين رو، ارزيابي کيفيت کالاها و خدمات براي سازمان‌هاي امروزي اغلب به دنبال يافتن راهکارهايي مي‌باشند که بتوانند هرچه بهتر کيفيت کالاها و خدمات خود را بسنجد و در جهت ارتقاي آن برآيند. در طول چند دهه گذشته کيفيت خدمت به علت تأثير آن بر عملکرد کسب و کار، کاهش هزينه، خشنودي و وفاداري مشتري، و سودآوري توجه مديران، پژوهشگران و دست‌اندرکاران را به خود جلب نموده است. بنابراين پژوهش‌هاي بسياري در زمينه تعريف، مدل‌سازي، سنجش کيفيت خدمت، رويه جمع‌آوري داده، تجزيه و تحليل داده و ... وجود دارد.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.