پروژه زیر درباره بازاریابی داخلی می باشد . و شامل: تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی، آمیخته بازاریابی درونی، بازاریابی درونی استراتژیک، بازاریابی درونی جمعی، مدیریت رابطه ای درونی، مروری اجمالی به مطالعات انجام شده در زمینه بازاریابی داخلی و ... می باشد .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
53 صفحه
کد:
246 mg


قسمتی از این مقاله:

پروژه زیر درباره بازاریابی داخلی می باشد . و شامل: تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی، آمیخته بازاریابی درونی، بازاریابی درونی استراتژیک، بازاریابی درونی جمعی، مدیریت رابطه ای درونی، مروری اجمالی به مطالعات انجام شده در زمینه بازاریابی داخلی، عناصر بازاریابی داخلی، امنیت شغلی، آموزش های متنوع و گسترده، ارائه پاداش های سخاوتمندانه، تسهیم اطلاعات، توانمندسازی کارکنان، آمیخته بازاریابی داخلی، اجزای تشکیل دهنده بازاریابی درونی، مقایسه آمیخته بازاریابی درونی و آمیخته بازاریابی بیرونی، اصول بازاریابی داخلی، گام های بازاریابی داخلی، تحقیقات خارجی، فهرست منابع، منابع لاتین.

اهداف بازاریابی داخلی در اصل به وجود آوردن اعتماد از رضایت مندی کارکنان سازمان و گسترش استاندارد محصولات و خدمات به هدف رسیدن به رضایت مشتریان خارجی سازمان است، که این کار به شکل فرآیندی از مشتریان داخلی به جذب مشتریان خارجی سازمان ارتباط دارد. آمیخته بازاریابی درونی: خصوصیت این دیدگاه، داد و ستد مبادله ای،هدف های سازمانی کوتاه مدت و تمرکز درونی می باشد. به همین شکل که از معنی آن روشن است، این دیدگاه وابسته بر چهار پی است. فرض شده مهم این نظریه این است که کارکردهای لصلی استفاده شده برای بازاریابی بیرونی می تواند به صورت درونی به کار گرفته شود . از اختلاف های اصلی این دیدگاه با در هم تنیدن بازاریابی درونی این است که مهم بودن نظرات مدیریت روابط درونی بر نظر ها از بیرون به درون سازمان است؛ همان اهمیت دادن مشتریان بیرونی، اما در هم آمیخته بازاریابی درونی، مشتریان درونی را مهم تر به حساب می آورد .


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.