پژوهش زیر درباره ساختار زنجیره تامین می باشد. و شامل: زنجیره تامین ناب و چابک، مقایسه زنجیره عرضه ناب و چابک: مشخصات متمایزکننده (میسون جونز و دیگران، 2000)، مقایسه رویکردهای ناب و چابک در شرایط عدم قطعیت، مدل تحولی: خلاصه تغییرات در نوع زنجیره و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
37 صفحه
کد:
115 mg


توضیحات:

پژوهش زیر درباره ساختار زنجیره تامین می باشد. و شامل: زنجیره تامین ناب و چابک، مقایسه زنجیره عرضه ناب و چابک: مشخصات متمایزکننده (میسون جونز و دیگران، 2000)، مقایسه رویکردهای ناب و چابک در شرایط عدم قطعیت، مدل تحولی: خلاصه تغییرات در نوع زنجیره عرضه (جانسون، 1993)، - بررسی تفاوت های ساختاری زنجیره تامین چابک و ناب (کریستوفر، 1998)، عملکرد کسب و کار شرکت، پیشینه تحقیق ، مطالعات داخلی، مطالعات خارجی، منابع انگلیسی. 

از سوی دیگر با پیشرفت روز افزون فن‌آوری اطلاعات در سال‌های اخیر و عملکرد فراوان آن در مدیریت زنجیره بر طرف، بسیاری از فعالیت‌های مهم مدیریت زنجیره با روش‌های جدید در حال انجام است. تلاش های ‌های مدیریت یک استراتژی برای به عهده گرفتن کارکرد درست زنجیره عرضه قابل بررسی است. این هدف از شیوه گسترش استراتژی‌هایی که اثر عدم اطمینان ناشی از سیستم و سختی آن اثر موجودی زنجیره را کاهش می‌دهند قابل دست‌یافتن است.

در اصل ارزیابی دقیق و جامع عملکرد کسب و کار شرکت هنور هم یکی از تلاش های پروژه های مدیریت زنجیره بی نیاز می باشد (لانکیونی، اسمیت و الیوا، 2000). عملکرد کسب و کار معمولا به وسیله معیارهای مالی سنجیده می شود. . با تعیین شدن تفاوت ها، عمل‌کننده‌های سطح بالا می توانند توان رقابتی خود را حفظ نمایند و بهبود بخشند، و عمل‌کننده‌های سطح پایین نیز توانا خواهند بود مشکلات خویش را بررسی نموده و درپی طراحی دوباره استراتژی و ساختار زنجیره تامین شان دست رسی داشته باشند .


خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)
قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.