. امنیت، طراحی یک محیط گرافیکی مناسب از عوامل موثر برای جذب مشتریان اینترنتی است برای افزایش کیفیت خدمات بانکی اینترنتی محققین توجه به چند عامل را موثر دانسته اند:
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
22 صفحه
کد:
130 mg


توضیحات:

در مطالعه ای که موسسه ملی ارتباطات فرانسه با همکاری دانشگاه زیلینا اسلوواکی انجام داده، نقش عوامل موثر در جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفته است. براساس مطالعات این گروه، در فرایند ارائه خدمات بانکی شناخت رفتار مشتریان و عوامل مورد نظرشان در افزایش کیفیت خدمات الکترونیکی موثر شناخته شده است. امنیت، طراحی یک محیط گرافیکی مناسب از عوامل موثر برای جذب مشتریان اینترنتی است برای افزایش کیفیت خدمات بانکی اینترنتی محققین توجه به چند عامل را موثر دانسته اند: سهولت استفاده، (Sahut, & Kucerva, 2003).

چند تن از استادان دانشگاه دوبی در بررسی بانکداری اینترنتی به مقایسه سیستم بانکی اردن و ایالات آمریکا پرداخته اند و تفاوت عمده بین کاربردهای شبکه های بانکی اردن و آمریکا را مشخص کرده اند. این مطالعه تفاوت بین سیستم بانکی کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه را به خوبی نشان می دهد. یافته های این تحقیق تفاوت این دو سیستم را به نحو ارائه خدمات متفاوت در وب سایت آن ها مربوط می داند. بانک های آمریکا در وب سایت های خود علاوه بر امکان ارائه خدمات بانکی، شرایط سرمایه گذاری، خرید سهام، پرداخت صورت حساب محاسبات مالی و ... را فراهم آورده اند. درحالی که در بانک های اردن ضعف های بسیار عمده در این خصوص دیده می شود (Awamleh et al., 2004). نتایج مطالعه ای گویای این مطلب است که عادات سنتی و قدیمی افراد، عدم حمایت های دولت، ضعف سیستم های ارتباطی و سرعت پایین شبکه از جمله موانع عمده گسترش شیوه های جدید بانکداری در عمان هستند (AL- Sabbagh, 2004).

یونگ و جانگ، به مطالعه سودآوری بلندمدت در بانک های تایوان پرداختند و به این نتیجه رسیدند که کارکنان بانک ها و خدمات بانکی مهمترین عامل در سودآوری و کسب منفعت برای شعب بانکی مورد مطالعه محسوب می شود (Yong & Jung, 2006). بر اساس نتایج حاصل از مطالعه کومار و همکاران مشخص شد که 20 درصد مشتریان برتر از لحاظ ارزش زمان عمر مشتری (CLV)، 95 درصد سود را خلق کرده اند. عواملی که تأثیر مثبت بر روی CLV مشتریان دارند عبارتند از: افزایش مبلغ خرید مشتری، افزایش دفعات خرید مشتری و افزایش دوره ارتباط مشتری با سازمان (Kumar et al., 2006).

در مطاله ای تحت عنوان تسهیل آگاهی مشتریان از بازارها و سیستم مالی استرالیا، به مهارت ها و دانش توسعه آگاهیمشتریان از چگونگی فعالیت بازارها و سیستم های مالی و پولی در استرالیا با هدف افزایش سواد مالی پایه مشتریان، پرداخته شده است. در این نوشتار باتوجه به نیاز به دانش مناسب از بازارهای مالی و سیستم پولی استرالیا، به ضرورت تشریح مفاهیم بسیار اساسی چگونگی و چرایی فعالیت بازارهای مالی، این که مشارکت کنندگان (شرکای) بازار چه کسانی هستند و نقش بازارها و تنظیم کننده های مالی مختلف، برای مشتریان با درک محدود از موضوعات اقتصادی و مالی اشاره شده و بیان گردیده که این فعالیت ها ممکن است در نقش مشاوره مالی یا در برنامه های آموزشی تسهیل شده توسط مشاوران مالی یا مؤسسات مالی در خصوص بهبود سواد مالی مشتریان صورت گیرد (NTIS, 2007).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.