اکنون که نیازمند به فناوری جدید هستیم کدام فناوری، بهترین راه حل برای ما خواهد بود؟ قطعا پاسخ تلفن همراه است. اما سوال دیگری که پیش می آید این است که آیا اینترنت خدمات بسیار گسترده تری را نمیتواند ارائه دهد و توانایی های بالاتری ندارد،پس چرا اینترنت نه؟
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
27 صفحه
کد:
102 mg


توضیحات:

عامل کلیدی در پذیرش بانکداری الکترونیک اعتماد مشتری نسبت به بانک می باشد، که به طور مستقیم بر پذیرش بانکداری الکترونیک تأثیر می گذارد. اعتماد و استفاده از بانکداری الکترونیک تأثیر مثبتی بر روی تعهد مشتریان نسبت به بانک ها می گذارد بانک ها می بایست نسبت به تأثیر بانکداری الکترونیک بر روی روابط با مشتری محتاط باشند. مشارکت مشتری در پذیرش بانکداری الکترونیک بسیار اهمیت دارد، زیرا که کاهش اعتماد سبب کاهش و یا حذف تعاملات بین سازمان و مشتری می گردد. مشارکت مشتری و بانک فاکتوری است که بر روی کیفیت خدمت، رضایتمندی و نهایتا حفظ مشتری تاثیر می گذارد، این در حالی است که اشخاص، نسبت به استفاده از تکنولوژی های جدید محتاط می باشند. (rocsa ،2006)

سامانه بانکداری الکترونیکی هرچند بسیار دقیق و کارا باشد. ولی تا زمانی که از جنبه حقوقی و اعتماد مورد تایید قرار نگیرد. مورد اقبال عمومی قرار نمی گیرد . بنابرین جهت گیری فنی و تبلیغی باید به سویی باشد که فناوری الکترونیکی به واقع با فراهم آوری آسایش فکری مشتری مورد پذیرش او قرار گیرد.( rocsa ، 2006). 4- اطلاع رسانی : اطلاع رسانی مناسب از خدمات الکترونیکی بانک نقش زیادی در تشویق، ترغیب و جلب اعتماد عمومی دارد. یکی از ساده ترین راه های اطلاع رسانی این است که در شعب، باجه ای برای مشاوره و اطلاع رسانی به مشتریان تعبیه شود زیرا تعدادی از مشتریان از پرسیدن در مورد خدمتی که از آن اطلاع ندارند، واهمه دارند، ولی با این روش آنها به راحتی در مورد نیازهای خود مشاوره خواهند کرد.

از طرفی در شعب باید تمامی کارمندان از خدمات ارائه شده آگاهی داشته باشند، در بسیاری موارد مثلا هنگامی که مشتری مطلبی را در مورد خدمات نوین بانکی ، ازکاربران باجه می پرسد، آنها پاسخ را نمی دانند در صورتی که پاسخ هر چند کوتاه و جزئی آنها، تاثیر فراوانی بر مشتری دارد. همچنین بروشورهایی از خدمات بانک، به ویژه از بخش خدمات الکترونیکی بانک تهیه شود و در اختیار کارمندان تحویلدار قرار گیرد تا در صورت مراجعه مشتری بتوانند از این راه وی را قانع کرده، اظهار بی اطلاعی نکنند. (ماهنامه آموزشی بانک ملی، 1390)


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.