مقاله زیر درباره عملکرد صادراتی می باشد . و شامل : عوامل موثر بر عملکرد صادراتی، اندازه گیری عملکرد صادراتی، انتخاب بازار و عملکرد صادراتی، محصولات ارائه شده و عملکرد صادراتی، رقابت بر روی قیمت، شدت تبلیغات و عملکرد صادراتی و ... است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
26 صفحه
کد:
17 mg


توضیحات:

مقاله زیر درباره عملکرد صادراتی می باشد . و شامل : عوامل موثر بر عملکرد صادراتی، اندازه گیری عملکرد صادراتی، انتخاب بازار و عملکرد صادراتی، محصولات ارائه شده و عملکرد صادراتی، رقابت بر روی قیمت، شدت تبلیغات و عملکرد صادراتی، توزیع، اجرای استراتژی، ویژگی های سازمانی، تعهدات صادرات، ویژگی های محیطی، موانع صادرات، مشخص نبودن استانداردهای محصول در خارج، کسب منابع مالی از مشتریان خارجی، نداشتن نمایندگی های فعال در خارج از کشور، موانع عمده بر سر راه صادرات، موانع عمده بر سر راه صادرات آنها را، موانع غیرصادرکنندگان، عمده ترین موانع صادرات شرکت های غیرصادرکننده، موانع اصلی صادرات، مهمترین موانع صادراتی صادرکنندگان، حضور رقابتی پایدار، پیشینه تحقیق، تحقیقات داخلی، تحقیقات خارجی، منابع فارسی، منابع انگلیسی.

بیشتر پژوهش گران برروی روابط بین عمکرد و عوامل سازمانی و محیطی در جستوجوهستند و کمتر درباره ارتباط عملکرد و به ویژه اهمیت اجرای استراتژی پا فشاری دارند. باشند میل به رقابت در گسترده جهانی باعث شده است که شرکت-های بیشتری در پی گیری به دست اوردن فرصت در بازارهای بین¬المللی تا به اهداف خود  دست یابند و جایگاه و بقای خود در بازار را حفظ نمایند. به دست اوردن پیروزی در بازار صادرات کار دشواری است و علت آن ماهیت پیچیده ، ‌گوناگون و ویژه¬ی محیط خارجی است .


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.