پژوهش زیر درباره آینده‌پژوهی می باشد. و شامل: مقدمه- سیر تکوین آینده‌پژوهی- آینده‌پژوهی- هدف‌های آینده‌پژوهی- محدودیت‌های آینده‌پژوهی- تغییر و آینده‌پژوهی- مقایسه تفکر استراتژیک و آینده‌پژوهی- آینده‌پژوهی در کشورها و ... می باشد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
51 صفحه
کد:
988 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پژوهش زیر درباره آینده‌پژوهی می باشد. و شامل: مقدمه- سیر تکوین آینده‌پژوهی- آینده‌پژوهی- هدف‌های آینده‌پژوهی- محدودیت‌های آینده‌پژوهی- تغییر و آینده‌پژوهی- مقایسه تفکر استراتژیک و آینده‌پژوهی- آینده‌پژوهی در کشورها- نمونه کاربردی آینده‌پژوهی در سازمان- اهداف کلیدی در پروژه نیروی هوایی 2025- ضرورت‌های آینده‌پژوهی- ابعاد آینده پژوهی- پیشینه تحقیق- منابع فارسی- منابع انگلیسی.

وقتی عاملی وجود داشته باشد که بین گذشته و آینده، ایجاد انفصال ‌کند، به‌صورتی که آینده را نتوان بر پایه تجربه‌های گذشته پیش‌بینی کرد، نیاز به آینده‌پژوهی پدید می‌آید. تمدن صنعتی غرب، خیلی زودتر از کشورهای جهان سوم طعم شلاق‌های تغییر را چشید و به همین دلیل خیلی پیش از آن‌ها به فکر ابداع علم آینده‌پژوهی افتاد. آینده‌ای که هم‌اکنون پیش روی بشریت است، آیند‌ه‌ای غریب است. هیچ سنخیت و شباهتی با امروز و دیروز ندارد. اگر همین امروز و به مدد علم آینده‌پژوهی نتوان چنین آینده‌ای را پیش‌بینی کرد، انسان در برهوت آینده گم خواهد شد و آینده وی را خواهد بلعید. کدام آینده؟ همان آینده‌ای که دیگران در حال طراحی و پی‌ریزی آن هستند! (ملکی فر و همکاران، 1386، 124)


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.